מיתוסים על סנדוויצ'ים

כל האמת על מאחורי הסנדוו'יץ לארוחת עשר

סנדוויצ'ים זה לא בריא – לא נכון!

סנדוויץ' תנובה מכיל כמות גדולה של סידן וחלבון בזכות הגבינות, וויטמינים ומינרלים שונים בזכות הירקות.

הגבינות בסנדוויץ' תורמות לצריכת 3 מנות חלב ביום.


 

סנדוויצ'ים זה משמין – לא נכון!

סנדוויץ' ממש לא חייב להיות משמין. אם מקפידים על גבינות רזות, לחם קל וירקות, סנדוויץ' יכול להכיל רק 150 קלוריות, ולהשתלב מצוין בדיאטת הרזייה כארוחה קלה ומשביעה.


סנדוויצ'ים זה לא משביע – לא נכון!

סנדוויץ' בריא ומזין כמו סנדוויץ' תנובה יכול להשביע לאורך זמן, במיוחד אם משתמשים  בגבינות כמקור חלבוני ובלחם מחיטה מלאה וירקות כמקור לסיבים תזונתיים.


סנדוויצ'ים זה לא מגוון – לא נכון!

דווקא סנדוויצ'ים מאפשרים להכין מגוון עצום של ארוחות! אם תגוונו בסוגי הלחם, הגבינות, הירקות והתוספות, תוכלו להרכיב בכל יום סנדוויץ' שונה לחלוטין.


סנדוויצ'ים עושים הרגשה כבדה – לא נכון!

סנדוויצ'ים העשויים מלחמים אוורירים, גבינות רזות וירקות,  יכולים לשמש כארוחת בוקר או ערב קלה, ואפילו כנשנוש קליל בין הארוחות.


סנדוויצ'ים לא מתאימים לספורטאים – לא נכון!

סנדוויץ' תנובה מומלץ לסיפוק אנרגיה לפני אימון בזכות הפחמימות שמקורן בלחם ומומלץ לבניית השריר אחרי אימון בזכות החלבונים שמקורם בגבינות.

סנדוויצ'ים לא מתאימים כארוחת בוקר – לא נכון!

סנדוויץ' תנובה  יכול להוות ארוחה בוקר מזינה וקלה להכנה, המכילה את כל אבות המזון ונותנת בסיס תזונתי רחב לכל היום.


 


 


 

בתאריך: 10:11 - 07/10/2010
צפיות: